Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

06 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Mijn 2e dag in Bangkok, hartstikke warm! Ruim 4 uur gelopen door de stad, Grand palace en Wat pro gezien. Super mooie gebouwen, veel budha's! De eerste avond, dag van aankomst , heb ik rond Khao san road rong gelopen. Hele drukke straat hartstikke veel backpackers. Heerlijk gegeten en veel mensen ontmoet ! Ook heb ik lekker mijn benen laten masseren, me kuiten deden pijn door de lange vlucht! En nu maar onderweg naar de andere kant van de stad : shopping area bkk!

  • 07 Februari 2014 - 00:40

    Nel:

    Veel plezier enne niet teveel kopen!

  • 07 Februari 2014 - 00:40

    Nel:

    Veel plezier enne niet teveel kopen!

  • 07 Februari 2014 - 00:40

    Nel:

    Veel plezier enne niet teveel kopen!

  • 08 Februari 2014 - 11:31

    Jacco:

    Hallo Romy, Hoe gaat het daar. Wat ben je allemaal aan het doen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Romy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 6252

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: