Ko Phangan - Reisverslag uit Ban Tai, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu Ko Phangan - Reisverslag uit Ban Tai, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu

Ko Phangan

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 Februari 2014 | Thailand, Ban Tai

Vanuit Krabi naar het eiland Phangan vertrokken voor de full moon party. Opnieuw met de boot en bus , uiteraard klopten er weer niets van de vertrektijden . Ik kwam donderdagavond laat aan in Phangan. Ik had al van te voren een hostel geboekt. De taxichauffeur kende het hostel niet en heb zeker een uur rond de stad gereden maar uiteindelijk heeft hij het gevonden. Hostel ligt buiten de stad, je kan niets doen zonder een taxi te nemen of zelf vervoer huren. Ik heb dan ook weinig gedaan. Alleen zaterdag naar de Full moon party geweest. Een leuke groep Nederlandse meisje ontmoet. Samen gingen we ons op t feest voorbereiden door fel gekleurde shirtjes te kopen, body paint etc. Ontzettend leuk de voorpret. Ondertussen lekker bukkets drinken. Het strand feest was gigantisch, ik ben niet goed in schatten maar denk dat er 20.000 mensen waren. Op het strand waren er allemaal clubs die verschillende muziek draaiden, vuurshows en af en toe werd er vuurwerk afgestoken. Dikke pret allemaal! Het was een mooi feestje :). Morgen in de middag vertrek ik naar het noorden met de train. Eerst naar Bangkok en dan door naar Chang Mai.


PS

Foto s staan erop, heb de waarbenjij.nu app gedownload

  • 16 Februari 2014 - 16:52

    Nelle :

    Mooi zo, mop! Genieten maar! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Tai

Romy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: