van het zuiden naar het noorden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu van het zuiden naar het noorden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu

van het zuiden naar het noorden

Blijf op de hoogte en volg Romy

20 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Na dat ik was bijgekomen van de full moon party , wilde ik graag naar het noorden van Thailand. Omdat de bus vorige keer wat oncomfortabel was en een klein beetje eng heb ik dit keer de slaaptrein geboekt. Verschilt niet veel met de prijs en je hebt een lekker bedje! Vanaf het eiland weer met de boot naar het vaste land en vanaf daar eerst met de trein naar Bangkok. Ik had maar 40 minuten vertraging ( kan slechter met de NS ). Eenmaal in de trein heb je een vaste slaapplaats. Het zijn stapelbedden die ze kunnen uitklappen. Het was een smal bedje. De trein wiebelde nog al ik was bang dat ik zou vallen, maar heb best prima geslapen. Volgens mijn ticket zou ik 10.30 in Bangkok aankomen , uiteraard was dit later. Vanaf Bangkok had ik een trein naar Chaing Mai, die vertrok pas 19.35. Voor 1 euro kon ik mijn grote backpak achter laten en ben ik in de buurt van het station wat gaan wandelen en eten en wachten ( was een lange dag ). Eindelijk was het 19.35 en we vertrokken op tijd!!!! Rond een uur of 21.30 werden de bedden opgemaakt. Dit bedje was nog smaller, durfde niet op me zij te liggen haha. Een uur of 08.30 werd ik wakker en ik dacht a mooi nog een uurtje en we zijn er, maar ik hoorde van de medereizigers dat we 's nachts 3 uur stil hadden gestaan( t zal eens niet !! Thai time :p ). Uiteindelijk was ik een uur of 13.00 uur in Chaing Mai, taxi voor 50 baht naar m n Hostel en eindelijk een douche! ( heb in de trein wel tanden kunnen poetsen ). Nou maar eens kijken wat er in het noorden te beleven valt !

  • 26 Februari 2014 - 12:51

    Jac:

    Ticket nog gelukt?

  • 26 Februari 2014 - 13:29

    Romy:

    Jep, ben al ingecheckt! Heb de tickets op me telefoon :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Romy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6258

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: