Van Bangkok naar Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Phuket

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 Februari 2014 | Thailand, Phuket

Woensdag 5 februari in Bangkok aangekomen en 4 dagen door de stad gelopen, gegeten etc! 4 dagen is meer dan genoeg voor Bangkok, ik was het verkeer en de uitlaatgassen zat!! Ik geloofde het wel met alle tempels, die zijn door heel Azië. Ik heb vooral veel op khao san road rondgehangen, gezellig straatje. Zaterdag ben ik met de bus naar phuket vertrokken. De bus zou 18.00 uur vertrekken en de volgende ochtend 08.00 uur aankomen in phuket. Vanaf khao san gingen we om 19.00 uur met de busje waar 9 man en onze backpacken ingepropt waren naar een ander station. Daar moesten we tot 21.30 uur wachten tot de bus vertrok. Het was een touring bus die niet luxe was maar ook niet verrot, totdat ie volgas de snelweg opging ik dacht dat we zouden verongelukken haha! Bij het buskaartje kreeg je een flesje water en een maaltijd gratis; 750 baht. Alleen deed mijn rug en kont al snel zeer! Om 11.00 uur kwamen we aan in phuket stad. Ik heb een taxi genomen naar een strand en daar een gezellige hostel gevonden. Nu maar ff opfrissen , eten en door naar het strand!!

  • 09 Februari 2014 - 11:16

    Nelle:

    Liefie, geniet maar lekker van het strand en al het moois om je heen! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Romy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 6269

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: