Krabi - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Romy Gallardo de la Hoz - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

12 Februari 2014 | Thailand, Phuket

In phuket ben ik op patong beland. Ik had een redelijk hostel, zo een 10 minuten van het strand. Phuket vond ik zelf verder niet bijzonder, heel veel toeristen. Ik kreeg een beetje het lloret de mar gevoel. Ik ben er uiteindelijk 2 dagen gebleven was meer dan zat! 2 dagen lekker op het strand gezeten. Na phuket ben ik 1 dagje naar phi phi eiland geweest. WAuw wat is dat mooi zeg!! Prachtig blauw helder water mooie stranden , hier en daar rotsen in het water. Het bestaat dus echt en niet allen in tijdschriften haha. Op phi phi heb ik ook heerlijk op t strand gelegen en s avonds gekeken naar een fireshow waar ze niet super goed in waren(ze lieten de stokken best vaak uit hun handen vallen) maar doorzettingsvermogen ; ze bleven maar doorgaan haha. Phi phi was ook heel druk met toeristen maar de stranden maken het goed! Vanuit phi phi met de boot in krabi beland. Lijkt een beetje op phuket maar minder toeristisch, er hangt een rustige sfeer. Morgen door naar ko phangan voor de full moon party ! Daarna misschien nog 2 dagen op de eilanden of in het zuiden rondtrekken en anders terug naar Bangkok en door naar het noorden. Ik heb wel een mooi kleurtje al, schouders wat verbrand. Je word alleen wel vlekkerig bruin ahah super raar! Het eten bevalt ook nog steeds, tot nu toe is de noodle soup met varkensvlees mn favoriet . Elke ochtend eet ik een tosti van de supermarkt(echt lekker ontbijt mis ik wel een beetje). Achja tot nu toe bevalt alles nog prima!


PS

Foto s uploaden lukt helaas niet vanaf mijn telefoon

  • 12 Februari 2014 - 19:40

    Jacco:

    Nou vervelend dat je niks te doen heb en maar elke dag op strand rond hangt.

  • 12 Februari 2014 - 20:50

    Nelle:

    Heerlijk toch! Zo wil ik me ook graag vervelen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Romy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6275

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: